donderdag 11 september 2014

WEK Dordrecht ontvangt pleitnotitie Mustafa Karasahin



Ter informatie:
De pleitnota zoals verstuurt door Mustafa Karasahin aan de gemeenteraad van Dordrecht.

Geachte Dames en Heren,
Ter informatie doe ik julli mijn pleitnotitie toekomen van het kortgeding wat de gemeente tegen mij weer had aangespannen.

Met vriendelijke groet,
Mustafa Karasahin 



Geachte Voorzieningsrechter,

Het Sultanaat van Dordrecht nota bene de oudste stad van Nederland vertegenwoordigd door zijn Burgemeester AM. Brok en zijn dictatoriale patriarch Wethouder Piet Sleeking hebben een dogma geschapen in de afgelopen 5 jaar die de bijnaam de BEZWARENTIJGER heeft toebedeeld gekregen in 2013 maar het is niet meer en minder dan een inwoner en zijn eigenlijke naam is Mustafa Karasahin.
Op 30 december 2010 heeft dezelfde Sultan (Burgemeester Brok) mij uitgedaagd en mij verzekerd dat ik nooit zou kunnen winnen van de Gemeente Dordrecht en heb ik deze uitdaging aangepakt temeer ik er zeker van zou zijn dat zij deze strijd ook niet konden winnen omdat er niet aan dit conflict minuten zoals bij een voetbalwedstrijd zijn of aantal rondes bij een bokswedstrijd en ben ik er van overtuigd dat eer altijd twee verliezers zijn en dat heb ik ze ook meerdere malen verteld dat ik niet zou zwichten voor de grote overheid en is er een strijd ontstaan tussen de David en Goliath. 

Lees verder op:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten